|
Post by Morgan Young on Feb 4, 2007 1:58:01 GMT 1
Morgan brummede lidt og støttede koppen lidt med en hånd, før han tog en lille slurk af koppen. Han sad lidt og lod smagen bundfælde sig. Så nikkede han. "Den er bedre, ja," sagde han med et smil.
|
|
|
Post by György Csáber on Feb 4, 2007 1:59:12 GMT 1
György smilede og så Morgan i øjnene. "Fortæl om dig selv" sagde han.
|
|
|
Post by Morgan Young on Feb 4, 2007 2:02:41 GMT 1
Morgan trak lidt på skuldrene og så rundt, hvorefter blikket igen blev vendt imod den anden. "Hvad vil du vide?" spurgte han.
|
|
|
Post by György Csáber on Feb 4, 2007 2:04:10 GMT 1
*Alt* tænkte György "Hvor er du fra" man skulle vel starte et sted tænkte György og tog en bid lagkage.
|
|
|
Post by Morgan Young on Feb 4, 2007 2:05:40 GMT 1
Morgan brummede og så tænksomt ud i luften. "Herfra - eller... Fra Lower East Side, men det er da i det mindste New York," sagde han med et skævt smil. "Dog ikke helt den pæne del, men hvad fanden... Hvad med dig forresten? Du har sådan et specielt navn?"
|
|
|
Post by György Csáber on Feb 4, 2007 2:08:03 GMT 1
"Jeg er fra Szeged, og det er ikke New york" György grinede "Det ligger i Ungarn" György lod sit knæ hvile på Morgans Knæ under bordet.
|
|
|
Post by Morgan Young on Feb 4, 2007 2:09:40 GMT 1
Morgan smilede skævt, men sagde ikke noget til at knæet var der. "Det ligger da langt væk? Du taler da godt engelsk, det taget i betragtning," sagde han med en glød af varme i de brune øjne.
|
|
|
Post by György Csáber on Feb 4, 2007 2:11:25 GMT 1
György smilede "jeg har boet i NY siden jeg var 10, men tak" han tog endnu en bid af lagkagen.
|
|
|
Post by Morgan Young on Feb 4, 2007 2:12:22 GMT 1
"Hvorfor kom du hertil?" spurgte Morgan interesseret. Han havde det bedre med at tale om andre. Det gik altid nemmere.
|
|
|
Post by György Csáber on Feb 4, 2007 2:14:38 GMT 1
György kiggede på ham.. "Min far fik arbejde her, på en Ungarsk Restaurant" Han lænte sig mere ned i sædet så nu også lårene rørte hinanden.
|
|
|
Post by Morgan Young on Feb 4, 2007 2:16:09 GMT 1
"Hmm, ikke lige det erhverv, man havde forventet," sagde Morgan dernæst med et smil.
|
|
|
Post by György Csáber on Feb 4, 2007 2:18:40 GMT 1
"Hvvad havde du da forventet" sagde György med et skævt smil
|
|
|
Post by Morgan Young on Feb 4, 2007 2:19:44 GMT 1
"Et eller andet IT-firma med attaché mapper og pressefolder i bukserne," sagde Morgan med endnu et af sine drengede, skæve smil.
|
|
|
Post by György Csáber on Feb 4, 2007 2:21:40 GMT 1
György grinte.. "nej han var bare en kedelig chefkok på en 4 stjernet Ungarsk restaurant" han stak gaflen i lagkagen "smage?"
|
|
|
Post by Morgan Young on Feb 4, 2007 2:23:17 GMT 1
Morgan rystede på hovedet med et smil. "Ellers tak," sagde han og så indgående på György. "Fire-stjernet er da ellers ikke værst.."
|
|