|
Post by Nikoline Letz on Jan 4, 2007 19:07:04 GMT 1
Niko kom stille ind af døren, som altid på denne tid var salen probbet som en anden biograf sal. Hun gik hen og fik sin mad udleveret, og kiggede rundt, PD'erne fyldte 2 hele borde, kort overvejede hun slet ikke at gå der hen. Men til sidst fik hendes fornuft vidst overtaget og hun gik hen og satte sig imellem nogen af dem..
|
|
Kathrin Jessica Richardson
Lidt kendt
Plastic Doll
~Kat~ *17?r* [Tvillings?ster til Dave] {er faktisk 5 min ?ldre} - Kald mig anderledes, I don't care!
|
Post by Kathrin Jessica Richardson on Jan 4, 2007 19:16:30 GMT 1
Kat kom ind i salen. hun så sig rundt, der var kaos, men alle havde hver deres bord, hun viste at PD'erne havde nogle borde, men da hun ikke kendte dem helt, fordi hun kun lige var ankommet, og fordi at hun ikke have snakket med nogle af dem, og den pige som havde valgt at Kat også skulle være PD'er var desværre ikke til stede. Kat tog noget mad og tog chancen og satte sig ved siden af Niko i håb om at det var det rigtige bord. hun havde en fiks lille nederdel og en flot top på. hendes hår hang flot ned langs hende ryg. så hun lignede en PD.
|
|
|
Post by Nikoline Letz on Jan 4, 2007 19:19:40 GMT 1
Niko sad og dikuterede med en PD'er, der var sikker på at hun var den smukkeste på hele skolen, hvilket gav nogen grinende kommentarer fra siderne. Da Kat satte sig så Niko over på hende og smilte, " Hej " sagde hun venligt
|
|
Lidt kendt
Plastic Doll
~Kat~ *17?r* [Tvillings?ster til Dave] {er faktisk 5 min ?ldre} - Kald mig anderledes, I don't care!
|
Post by Kathrin Jessica Richardson on Jan 4, 2007 19:23:47 GMT 1
Kat smilte igen, men var rimelig usikker "hej" sagde hun og så rundt, nogle af de andre var ligeglade, nogle smilte og nogle andre sendte hendes elevatorblikke og var usikre på at hun passede ind. Kat så kort rundt og så ned i hendes mad, det virkede helt forkert, og hun havde da aller mest bare lyst til at løbe hen til hendes bror men, de kunne hun vist ikke så godt lige nu
|
|
|
Post by Nikoline Letz on Jan 4, 2007 19:27:31 GMT 1
Niko så det usikre udtryg i hende øjne, hun lagde en arm på hende skulder og hviskede i hendes øre, " Bare roligt, det halve dem er ikke værd at snakke med .. ! "
|
|
Lidt kendt
Plastic Doll
|
Post by Kathrin Jessica Richardson on Jan 4, 2007 20:08:18 GMT 1
Kat så på pigen, hun smilte, " det her er PD ikke??" siger hun så, hun var rimelig sikker, men hun ville helts være helt hundrede procent sikker
|
|
|
Post by Nikoline Letz on Jan 4, 2007 21:04:18 GMT 1
" Jo, kan man vidst godt kalde os.. " sagde hun roligt med et friskt smil Hun sendte et dræber blik til nogen af dem der himlede over Kate og kiggede så på hende igen, " Jeg hedder Nikoline, mest Niko " præsenterede hun sig
|
|
Lidt kendt
Plastic Doll
|
Post by Kathrin Jessica Richardson on Jan 5, 2007 15:14:43 GMT 1
Kat ser på Niko og smiler venligt, og ser rundt, en fyr kommer om bag hende og ville skubbe hende forover i hendes mad, men hun havde prøvet det før og jager en albue tilbage i hans knæ, han siger intet, men bider sig bare i læben. Kat ser på Niko "hedder Kathrin, men bliver bare kaldt Kat eller Kate" siger hun så og smiler sødt og venligt, hun passede på en måde ikke ind er, men alligevel var det et godt sted hun havde fundet
|
|
|
Post by Nikoline Letz on Jan 5, 2007 15:17:41 GMT 1
Niko så på ham drengen Kat havde slået til " Sådan skal de have det min pige .. " grinte hun " Har du været her længe ? " spurgte hun så
|
|
Lidt kendt
Plastic Doll
|
Post by Kathrin Jessica Richardson on Jan 5, 2007 16:50:00 GMT 1
Kat så på Niko og smilte, "ikke særligt længe, kom med min bror Dave" siger hun og smiler venligt til Niko
|
|
|
Post by Nikoline Letz on Jan 5, 2007 17:01:08 GMT 1
Niko så på hende med store øjne " Dave ? Som i total lækre basket kaptejn Dave ? " spurgte hun nysgerrigt
|
|
Lidt kendt
Plastic Doll
|
Post by Kathrin Jessica Richardson on Jan 5, 2007 17:03:05 GMT 1
Kat ser på Niko hun smiler "ja det er min bror" siger hun så sødt, hun blev glad på Daves vejne at der hvertfald bare var en pige der kunne lide ham. hun smilte
|
|
|
Post by Nikoline Letz on Jan 5, 2007 17:06:17 GMT 1
" Fedt ! Det må da være cool at have sådan en bror ? " sagde hun med et smil Så det var den søster Dave havde snakket om var mega smuk osv.. hun var da i hvertfald smuk !
|
|
|
Post by Satoshi Hiwatari on Jan 5, 2007 17:11:52 GMT 1
Satoshi kommer med rolige skridt ind i kantinen. han sad godt i den nu, da Ami vidste det med hans fortid, og alt det andet om ham, han havde sine falske briller på som nærstenaltid for at holde på nørdlooket, han brugte egentlig ikke briller men han ville holde sig lavt i college.
|
|
Lidt kendt
Plastic Doll
|
Post by Kathrin Jessica Richardson on Jan 5, 2007 17:12:57 GMT 1
Kat så på Niko "jo det er meget lækkert, han er rigtigt sød, og så er han god til at hjælpe mig med lektierne, vi har altid holdt sammen" siger hun med et smil "i skolen og børnehave, fritidshjem osv. vi har altid holdt sammen" Kat smiler, fordi det havde det, og det var hun ekstrem glad for
|
|