|
Post by Nikoline Letz on Jan 5, 2007 17:19:24 GMT 1
" Fedt, jeg er enebarn, så kender vidst desværre ikke så meget til det. Det nærmeste jeg kommer en søster er vidst Ami ! " sagde hun og grinte " Du skal nok falde ind her, ellers får du jo bare Dave til at banke alle der irretere dig ! "
|
|
Kathrin Jessica Richardson
Lidt kendt
Plastic Doll
~Kat~ *17?r* [Tvillings?ster til Dave] {er faktisk 5 min ?ldre} - Kald mig anderledes, I don't care!
|
Post by Kathrin Jessica Richardson on Jan 5, 2007 17:21:57 GMT 1
Kat ser på Niko "ja og jeg klare også mig selv meget godt" siger hun med et stort smil op læben "ej jeg tror på skolen bliver et godt sted" siger hun så "hvad syntes du egenligt omkring Dave, ud over at han ser godt ud??" siger hun spørgene
|
|
|
Post by Nikoline Letz on Jan 5, 2007 17:25:42 GMT 1
Niko smiler, Dave? " Øhm, han er da utrolig rar og sådan, og pæn, og .. ja, det er han! " sagde hun og smilte til Kat, hun vidste ikke helt hvad hun ellers skulle sige
|
|
Lidt kendt
Plastic Doll
~Kat~ *17?r* [Tvillings?ster til Dave] {er faktisk 5 min ?ldre} - Kald mig anderledes, I don't care!
|
Post by Kathrin Jessica Richardson on Jan 5, 2007 17:29:10 GMT 1
Kat ser på Niko "ja det er han" siger hun så og tager en bid af det brød hun har fået tildelt
|
|
|
Post by Nikoline Letz on Jan 5, 2007 17:32:20 GMT 1
Niko ser ned på sin mad, hun var egentlig ikke sulten, var hun stort set aldrig. Hun tog et stykke af brødet og spiste det. " Hvordan havnede du så i PD ? " spurgte hun nysgerrigt
|
|
Lidt kendt
Plastic Doll
|
Post by Kathrin Jessica Richardson on Jan 5, 2007 17:39:24 GMT 1
Kat ser på Niko og smiler "da jeg startede på skolen," siger hun og tænker sig kort om "kort tid efter kom der en hen og spurgte om jeg ville være en del af dem" sagde hun og tænkte tilbage på det, sjovt nok havde hun ikke set hende siden
|
|
|
Post by Nikoline Letz on Jan 5, 2007 17:42:49 GMT 1
" Hvem ? " spurgte Niko nysgerrigt PD'erne fik hurtigt fat i de nye pæne piger, de havde første ret til alle, bagefter kunne nørderne osv jo tage dem de kunne bruge, affaldet, som nogen kaldte det
|
|
Lidt kendt
Plastic Doll
|
Post by Kathrin Jessica Richardson on Jan 5, 2007 17:49:53 GMT 1
Kat så på Niko "Athena tror jeg hun hed, men jeg er ikke sikker, eller også var det Ami" siger hun stille og smiler "det var hverfald et navn med A og de kom begge sammen dag, så blev en smule forvirret" Kat smiler til Niko
|
|
|
Post by Nikoline Letz on Jan 5, 2007 18:01:22 GMT 1
Niko smilte " Okay, Athene er vores cheerleader kaptajn, og Ami er vidst bare vores leder ! " grinte hun .. " Vi skulle have heddet AA men det var ligesom allerede i brug! "
|
|
|
Post by Satoshi Hiwatari on Jan 5, 2007 18:02:54 GMT 1
Satoshi finder sig noget at spise ikke så meget, egentlig bare noget at drikke, han fanger sig en cola stiller sig opad en væg, håret hænger ned i panden på ham og dækker hans øjne.
|
|
Lidt kendt
Plastic Doll
|
Post by Kathrin Jessica Richardson on Jan 5, 2007 18:27:34 GMT 1
Kat ser på Niko, "ja du siger noget" siger hun så og smiler "er du også en del af Cheerleaderne??" siger hun så spørgene
|
|
|
Post by Nikoline Letz on Jan 5, 2007 18:31:46 GMT 1
Niko ryster på hovedet " Jeg intressere mig utrolig lidt for sport, så jeg har gjort dem det klart at det er det sidste sted de ser mig ! " sagde hun med et smil
|
|
|
Post by Satoshi Hiwatari on Jan 5, 2007 18:33:35 GMT 1
Satoshi fortsætter forbi dem da han er ved at tabe pocket PC'en den når lige ud af hånden på ham da han griber den med den anden hånd. han ser lidt på den. men gør ikke andet. han var glad for sine reflekser de hjalp ham med mange ting.
|
|
Lidt kendt
Plastic Doll
|
Post by Kathrin Jessica Richardson on Jan 5, 2007 18:38:40 GMT 1
Kat ser på Niko "okay, jeg kan meget godt lide sport, men det er jo også fordi at min bror altid har været vild med sport, jeg har haft veninder jeg har været piget sammen med, og har så haft Dave til at hygge med sport med" siger hun med et smil, en fyr kommer hen med en bakke og sætter sig ved siden af Kat, "hej smukke" siger han, Kat kigger på ham kort "hej selv" siger hun kort "skal vi hygge senere???" Kat kigger på ham og så på Niko, "nej det tror jeg ikke" fyren bliver en smule såret men bliver siddene "ej kom nu" siger han og tager fat omkrin hende, hun ryster ham af, vender sig rundt og stikker ham en lussing "hold fingrene fra mig!!" udbryder hun, fyren rejser sig og forlader dem, Kat ser på Niko "jeg Hader den slags fyre, de tror de ejer hele verden" siger hun lettere irretabelt
|
|
|
Post by Satoshi Hiwatari on Jan 5, 2007 18:40:05 GMT 1
Satoshi står roligt og tger en tår af sin Cola mens han ser på det lille drama mellem PD'en og fyren. han var ligeglad, men hvis det var blevet for meget havde han nok hjulpet af en eller anden grund,
|
|